.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

خواب

LoVeLyRoSe

دیشب خواب دیدم یکی بهم گفت: دوست دارم
خیلی وحشتناک بود
یعنی می خواست چیکار کنه ...
سعی میکنم دیگه نخوابم !! 

تولدم مبارک ...

Mine
تولدم مبارک ...
فکر که کردم دیدم حالا حالا ها حرف دارم ....
شاید وقتی مُردم هم اینجا رو آپ دیت کنم ... حتما تو بهشت کامپیوتر اختراع شده !
دوباره اومدم ...

پایان قصه ی من .... (۱)

ooom

حذف کردم .. پس هستم ...
فقط یه کم نا محسوستر شدم ...

شما هم بگو ...

................... Pas hastam .........................

به نظر من نظر شما مهمتره !
نظر شما چیه ؟ 

لعنت ...

Please ,,,,

لعنت بر کسی که در این مکان بگوید :
« برود از دل هر آنکه از دیده برفت »
..

عشق واقعی !


Hot Day !

ـــ میدونی .... راستش ....(نُچ) ....چجوری بگم ... خواهش میکنم دیگه بهم دروغ نگو !
چرا دروغکی میگی دوست دارم ....‌؟
ـــ راستش ... مجبورم ......من .... من فقط نمی خوام ناراحتت کنم !
ـــ ممنونم که اینقدر به فکر منی ....

تنها آرزوی من !


تنها آرزویم این است
که پس از مرگم ...
به جای سنگ قبرم بوته ی یاسی باشد
و من با ریشه اش از قبر خود بیرون برویَم ...
آنگاه شبها نور ماه بر من خواهد تابید
و من زیباترین خواهم شد .... 
......
خیلی خود خواه شدم .... نه؟

دل به دل راه داره‌؟


یه لحظه صبر کن ...اُم ...
انگار اشتباه شده ...
من هنوز خیلی دوست دارم ...
ولی یکی میگفت :« دل به دل راه داره »
...

خدایا کجایی آخه؟

LoVe

به جای اینکه نظر بدی
 تو دلت آروم بگو :
 خدایا
کمکش کن با بدبختیاش کنار بیاد
دوست نداره بدبخت باشه
 و ادای خوشبختا رو در بیاره
شنیدی ؟

غروب

sunset
یه عمر
هر وقت غروب خورشید رو میدیدم
فقط گریه می کردم ...
فقط گریه ...
با اینکه فردا دوباره می دیدمش
چون دوستش داشتم
خیلی زیاد
نمی دونم خورشید اگه غروب منو ببینه
گریه اش میگیره .... ؟