.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

اینجا از دریچه ای دیگر ...


بعضیا میگن عکسای اینجا رو نمیبینن ....
خوب این خیلی بده ....
منم اصلا فرصت پیدا کردن یه منبع عکس خوبو ندارم پس یه کلک میزنیم ....
فکر کنم عکسای اینجا رو بشه دید ...
خوبه ؟

دیگران میگویند ...


« دنیا را پیش از آنکه تو را ترک گوید ترک کن »

... این ضرب المثل آلمانی هم ارزش حفظ کردنو داره .!

غزل ...


تو ای جنگل سبز آن سوی رود !
که هر روز زیباترت دیده ام
من امروز سرسبزی خویش را
ز سبزینه هایت ندزدیدهام

(منبع)
....
- بعضی غزلا خیلی به دلم میشینیه ....

آدم؟!


بعضی اشتباها هیچ وقت جبران نمیشه ...
مثلا اگه اون روز بابا آدم گندم نمیخورد الان ما تو بهشت داشتیم با
فرشته های بهشتی زندگی میکردیم ...
اما الان خود بابا آدم تو بهشته ... ماهم باید حالا حالاها امتحانات الهی رو
پشت سر بگزاریم ...!!
.........
نمیدونم اولین بار که با بابا آدم روبرو بشم چی باید بهش بگم ...

......


وای ... خدایا شکر ....
تازگیا اطرافم یه اتفاقایی افتاده که ۱۰۰٪ معجزست ...
نمی دونم جنبه ی اینهمه اتفاق خوبو دارم ...
.....
یاد این جمله افتادم : بهترین اتفاقات زمانی می افته که اصلا انتظارشو نداری

ابتدا و انتها ...

« ... دوستی یک اتّفاق...‌»
«....جدایی یک قانون ....»
......................................
اینو پشت یه کامیون خوندم ....
خیلی میترسم ....

....


هنوزم نمیدونم‌‌‌ « یه Mail همیشه خالی + یه اینترنت سرعت پایین و قیمت بالا 
که به محض وصل شدن ۶۰۰۰ تا ویروس جدید برات Save میکنه +
یه کامپیوتر درب و داغون + یه اعصاب داغون +
یه عالمه کار عقب افتاده +
نبودن حس برا نوشتن‌ +
....‌ »
ارزش اینهمه افسردگی و نگرانی رو داره ؟؟

-- آدمو یاد این میندازه : آری آری زندگی زیباست ....

و سرانجام ...

LoVe

« اما روزی خواهد رسید که آفتابی طلوع نکند !...
و آنگاه بیدار خواهیم شد ...
بیدار ...
و حسرت دیدن طلوع دوباره را در دل
خواهیم پروراند ....
ولی افسوس که آن روز آفتابی برای طلوع نیست !
آفتابی نیست که تاریکی را براند ... »
....
حرفهام مفهومه ؟

وجه اشتراک ...

Wowww

« و چنان بی تابم که دلم می خواهد
 بروم تا ته دشت بروم تا سر کوه
       دورها آوای
است که مرا میخواند ... »

... ما بیشتر !

پرواز ...


میدونی عزیزم ...
بدجوری هوس پریدن کرده بودم ...
رفته بودم بالا پشت بوم یه کم تمرین کنم ...
ترسیدم یه بار هوس خودکشی به سرم بزنه ... اومدم پایین ...!!!!!!!

خودخواهانه ترین حسادت من !

LoVe

بعضی وقتا ...
وقتی تو فکر فرو میرم ...
به تمام دوستام حسودیم میشه  ....
به تمامشون ...
آخه رفیقی مثل من دارن ...
ولی من حتی خودمو هم ندارم . !!!

تعطیلات خوش‌!

3...2...1...0

عکس بالا متعلق به کجاست ؟ .. میخوام تعطیلات رو برم اونجا !

دل !

GoD ?!
بالاخره فهمیدم پاتوق خدا کجاست !
آره فهمیدم ...!
تو دل منه ... همیشه همینجاست !!
تو دل من !
چیه ...؟

دلیلش هم اینه :« اِنّ اللهَ فی قلوبِ المُنکَسِرَِه »

« چه پروانه ای شدم من ! »

یه داستان واقعی

WoW

خدایا اینجا یا جای منه یا جای همه غیر از من !!

« *منظور خاصی ندارم !»