.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

قدرت عشق

Love
They Do not Love that do not show their love

آنانکه عشق خود را بروز نمی دهند عاشق نیستند

(سلام)

امروز با خوندن این جمله یاد درد تمام انسانها افتادم

«خجالت , اضطراب »یا هر چیزی که مانع از ابراز علاقه

میشه عاملیه که شما رو از هدفتون دور میکنه

و باعث میشه فرصت طلبان روزگار از شما پیشی بگیرند

گفتن کلمه دوستت دارم خیلی آسونه

اگه اعتماد به نفس داشته باشی

امیدوارم این متن شما رو راهنمایی کنه

..................................................

عشق

شاید با یک نگاه متولد شود

اما آنگاه که متولد شد,

در تخیلات فرو مرو

آنچه فکر میکنی عمل کن

با خود بگو میتوانم

چون تنها نیستی

نیروی عظیم عشق

 تو را یاری میکند

  و وجود تو را استوار میسازد

آنگاه تو مشکلات را نخواهی دید

هدف را خواهی دید

برای تسخیر هدف مبارزه کن

از هیچ چیز نهراس

مادام که عشق با توست,

 زندگی را زیبا میبینی

پس عاشق بمان

و عاشق بمیر

و این را بدان

آنانکه عاشق نیستند

مرده اند

...............

Love

امیدوارم با نوشته بالا عشق را شناخته باشید

بر خلاف عقیده برخی از مردم

عشق تو را کور نمیکند

بلکه دنیا رو به تو زیباتر نشان میدهد

و عشق دام دنیایی نیست

عشق نماد امید است

عشق نماد اتحاد است

عشق نماد صلح است

عشق نماد پیوندی استوار است

و عشق یعنی خداحافظی با جنگ

خداحافظی با نفرت

عشق در هر شغلی یعنی موفقیت

حتی در سیاست

سیاست مدارانی که عاشق مردمند همواره صلح طلب بوده اند

با اینکه شاید میلیاردها انسان از عشق سخن گفته اند

ولی همیشه میشه حرفهایی تازه تر درباره عشق گفت

بگذریم

«ممنونم که: 

حرفهام رو میخونید

و با نوشته های قبلیم موافق بودید

امیدوارم با حرفهای امروزم هم موافق باشید

و به اونها عمل کنید

راهنمایی یادتون نره

.::موفق باشید::.

 

دنیای امروز

سلام
هفت روز به اینجا نیامدم
یعنی هر چه سعی کردم نشد
و روزها مثل برق گذشت
۱۶۵ساعت به سرعت سپری شد
و هفت روز از عمرم کاسته شد
از شما که این هفت روز اینجا رو تنها نگذاشتید
و از شما که با نظرهای زیباتون منو شرمنده کردید ممنونم
امروز حرفهای بهتری برای گفتن دارم
امیدوارم خسته کننده نباشه
----
«سالهایی که گذشت
دنیا جور دیگری بود
مردم عشق را میفهمیدند
به آنچه داشتند عشق می ورزیدند
و چون عاشق بودند کاستی ها را فراموش می کردند
و حقا که آنها زندگی را زیباتر میدیدند
اکنون همه چیز تغییر کرده
اما عشق باز هم هست
عشق تغییر نمیکند
عشق کهنه نمیشود
و زیبایی عشق در همین است
امروز مردم یک چیز را فراموش کرده اند
آنچه که مهمترین اصل زندگیست
عشق بورز تا زندگی کنی، و زندگی کن تا عشق بورزی»
-----
کوتاه نوشتم تا به بقیه کارهاتون هم برسید!!
راهنمایی یادتون نره
.::موفق باشید::.

سخنی با خدا!!!

Rose
سلام
از اینکه منو تنها نمیزارید واقعا ممنونم
این هفته خیلی کارهای بیهوده مشغولم کرده
نمی دونم خدا رفتار های ما رو که میبینه چیکار میکنه
امیدوارم ازم راضی باشه!
----------------------------
«خدایا
دوستت دارم
و حقا که خالق زیبایی
کسی جز تو نمی تواند باشد
تو که گل را آفریدی تا قاصد عشق باشد
و عشق را آفریدی که انسان بیهودگی دنیا را از یاد ببرد
دنیایی که فرمانروای بی رحم آن زمان است
فرمانروایی که گل را در جاده عمر قرار داد
جاده ای که پایان آن مرگ است
انسان هم جاده عمر را
به اراده این فرمانروا
باید بپیماید

No War!!

خدایا
کمکم کن
تمام حرفهایم را زدم
که این را بگویم
من نمیتوانم این جاده پر پیچ وخم را
بی کمک تو بگذرانم
----------------------------------------------
امیدوارم ارزش لحظه ها رو درک کنید
و بدانید این لازمه زندگیست
.::لطفا نظر هم بدید::.

چه عجیبه زندگی!!

No war !!
سلام
این هم از نوشته های خودمه امیدوارم بخونید
ممنونم که بهم سر میزنید و درد دلام رو میخونید
------------------------------
«.....در زنگی چیزهای عجیبی دیده ام
چیزهایی که شاید هیچکس ندیده
یا همه دیده بودند و من تازه دیده ام
ولی من مینویسم
حتی اگر همه بدانند
زیرا می دانم که شاید در آینده کسی نبیند
آنچه ما میبینیم
No War!!
من:
- کسی را دیدم که میگفت عاشقم ولی عاشق نبود
- کسی را دیدم که عاشق بود اما به هیچکس نمیگفت
حتی به معشوقش
- انتظار را در چشمان کسی دیدم که به همه آرزوهایش رسیده بود
- خنده بر لبان کسی دیدم که در قلبش غم موج میزد
- کسی را دیدم که اشکهای دروغین میریخت
- انسانی را دیدم که زنده بود اما زندگی نمیکرد
- مردمی را دیدم که با آزادی میجنگیدند
- مردمی را دیدم که میپنداشتند آزادند اما زندانی بودند
- زندانیانی را دیدم که آزاده بودند
- کودکانی را دیدم که به جرم زندگی کشته میشدند
- کشاورزی را دیدم که میتوانست کشوری را اداره کند
- وخودم را دیدم که گویا هیچ کس نمیدید
و....»
No War
متشکرم که حرفهام رو خوندید
لطفا دربارش نظر بدید.
.::موفق باشید::.

عید فطر

Eidie Man Be Shoma
سلام
عید سعید فطر رو به همه شما دوستای گلم تبریک میگم
این گل عیدیه من به شماست!
امیدوارم همیشه موفق باشید
ما رو هم از یاد نبرید
-----------------------

LoVe

جملات آشنا:
همیشه به یاد داشته باش
تا به فراموشی بسپاری
آنچه را که اندوهگینت میسازد
اما....
هرگز فراموش مکن
به یاد داشته باشی
آنچه را که شادمانت میسازد
و همیشه این را بدان:
آنانکه آفتاب را
 به زندگی دیگران ارزانی میدارند
نمی توانند خود از آن بی بهره باشند


.::عشقنامه(۲)::.

....
آرام گفتم :«دوستت دارم»
و چشمانم خیس شد
تو را دیدم که اشکهایت را پاک میکردی
اما هرگز فکر نمیکردم که این اشکها مال من نیست
اشک جداییست
دستان گرمت را فشردم
اما تو آن را از من دزدیدی و رفتی
و من باز هم گریه کردم
اشکها مونس تنهاییم بودند
و تو هم به زلالی اشک بودی
 اما مرا تنها گذاشتی
تنهای تنها
 در تنهایی به ماه خواهم نگریست
به یاد تو
LoVe
حالا که رفتی این را بدان
دفتر مشقم پر از نام توست
خودم را جریمه کرده ام
باز هم خواهم نوشت
به آن اندازه که دوستت دارم خواهم نوشت
چون تو را رنجانده ام
تویی که مرا دوست نداشتی
ولی من همیشه با توام
واین معنای عشق است
یک عشق واقعی
می خواهم آخرین حرفم را بگویم
دوستت دارم
........................