.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

Beau

 

¤ بدون شک برای ادامه زندگی ، امیدهای تازه زیاد است
ولی دشواری یافتن این امیدهای تازه
گاهی آدم را نا امید میکند !

زندگی لابه لای این همه آدم نا امید که هزاران دلیل امیدوار بودن را نادیده می گیرند
آنقدر شیرین است که اگر آدم امیدواری باشی 
واقعا به خودت افتخار می کنی .

و این مهمترین دلیل امیدوار بودن است ...

پ.ن : به خودم افتخار می کنم !

شاید ...

 

¤ و اما بزرگی برای هر کسی اندازه ای داره ! 
.
.
.
 و کار بزرگی که من می خواستم بکنم این بود که میخواستم .com.  بشم  ...

شاید به زودی ... 

از روی کودکی

 

¤ خدایا ...

مدتیست نمی تونم کودک باشم ... مدتیست مثل آدم بزرگها فکر می کنم ...
اگه نجاتم بدی قول می دم ...
قول میدم

قول می دم دیگه قولهای الکی بهت ندم  !

¤ خدایا
وقتی سرم توی لاک خودم باشه ...
 بیشتر می تونم بهت فکر کنم ، بیشتر می تونم پیدات کنم
خدایا آنقدر مهربانی که همیشه به امید اینکه من رو می بخشی هر کار اشتباهی که جراتش رو داشتم کردم !
اینکه من اشتباه کردم ... همش هم به خاطر این نیست که من آدم خوبی نیستم
شاید به خاطر اینه که مهربونیت رو با تموم وجود باور کردم ...
این از روی سادگیه یا حماقت ؟

یا اینکه دارم خودم رو فریب می دم ؟

خدایا میشه جواب این سوالام رو توی خواب امشبم بهم بگی ؟

 

پ.ن : از روی کودکی هام رو از امروز شروع می کنم !

نه از روی دلتنگی

 

¤ باید سرنوشت را از سر نوشت ...

... دلیلی برای زنده بودن !

 

¤ این پست حاوی جای خالی حرفهای من است .

شاید عاشقانه

 

¤ و اما تو ...

نمی خواهم عاشقانه ای برایت بنویسم
چون ما
هیچ وقت زبان همدیگر را نمی فهمیم !
تو بی دلیل می روی و من بی دلیل می نویسم
از تو ...
و اینکه نباید بی دلیل می رفتی

هیچ وقت نفهمیدم که اصلا تو را دوست دارم یا نه !

¤ این روزها بدترین چیز برای من شعر های عاشقانه است
 شعر هایی با این مضمون :

وصال او ز عمر جاودان به                 خداوندا مرا آن ده که آن به
شمشیرم زد و با کس نگفتم           که راز دوست از دشمن نهان به

پ.ن : می خوام یه کار بزرگ بکنم !