.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

شاید عاشقانه

 

¤ و اما تو ...

نمی خواهم عاشقانه ای برایت بنویسم
چون ما
هیچ وقت زبان همدیگر را نمی فهمیم !
تو بی دلیل می روی و من بی دلیل می نویسم
از تو ...
و اینکه نباید بی دلیل می رفتی

هیچ وقت نفهمیدم که اصلا تو را دوست دارم یا نه !

¤ این روزها بدترین چیز برای من شعر های عاشقانه است
 شعر هایی با این مضمون :

وصال او ز عمر جاودان به                 خداوندا مرا آن ده که آن به
شمشیرم زد و با کس نگفتم           که راز دوست از دشمن نهان به

پ.ن : می خوام یه کار بزرگ بکنم !

نظرات 2 + ارسال نظر
من خودم و مسعود دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:57 ب.ظ

چه کاری !!؟

..انتظار.. شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ب.ظ http://www.2tiktak.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگ و منظمی داری
به من هم یه سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد