.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

افتخار ایران

shirin

این چهره را در دفتر افتخارات ذهنم ثبت می کنم 
در وصف ایرانیانی چون او هر چه بگویم کم است .. پس هیچ نمی گویم

زیبایی و غرور

Angel
خداوند فرشته زیبایی را آفرید ... در آن دمید و او جان گرفت ... ملائک از این همه زیبایی به وجد آمده بودند و خیره به او مینگریستند .. حتی خدا هم از اینهمه زیبایی لذت برد و گفت :
«تبارک الله احسن الخالقین»
خداوند به فرشته فرمود تو زن هستی و همدم «آدم» در فراز زندگی
به فرمان خدا جبرایل زن را به بهشت نزد آدم برد
زن با غرور از اینهمه زیبایی که مالک آن شده بود  به «آدم» نگریست
آدم با یک نگاه اسیر زیبایی او شد و خدا را از یاد برد
خداوند آدم و زن را به زمین تبعید کرد
آدم با ندامت به خدا گفت:
«خدایا :زیبایی لایق پرستش است و همانا تو زیباترینی»
و خداوند آنقدر مهربان بود که زمین را با درختان و آبها و گلها آراست

عشق

LovelyRose 


ای کاش حتی یک بار دیگر میدیدمت و چشمهایم را با اشک شوق میشستم .و به تو می گفتم :چشمها را باید شست.....
تو را آنگونه که هستی باید دید....با عیبهایت .. که فقط زیبایی بیش از حد است ...
کاش بار دیگر برایم حرف میزدی و از عیب هایم برایم میگفتی و از اینکه چرا دوستم نداری و من
باز جور دیگر میشنیدم
کاش میتوانستم دستانت را لمس کنم واز گرمی دستانت روح سردم را گرم کنم....
با یک نگاه مرا به زندان عشق فرستادی و قلبم را به زنجیر کشیدی ...
من به هر حال که باشم به تو میاندیشم و به معنای نگاهی بی عشق که تو بر من کردی ....

...............دوستت دارم................

با شما

سلام به شما دوستهایی که کم وبیش نوشته هام رو می خونید یا اولین باره که به من سر زدید .
از شمایی که میایید اینجا و نظر میدید خیلی خیلی تشکر میکنم و بدونید یکی یکی نظرهاتون رو با دقت میخونم و بهشون جواب میدم .برا هر نوشته ای تا حالا نظر دادید من جوابی رو پایین نظرتون گذاشتم .
از شمایی هم که میایی اینجا ونظر نمیدی خواهش میکنم از این به بعد چند ثانیه برای دلخوشی من هم که شده یه نظر بده وبدون خیلی برام ارزش داره .

همه شما  رو دوست دارم