.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

اینجا آخر خط نیست

 

¤ به شدت از تنهایی خودم می ترسم ...
و از ذهن شلوغ و سیاهی که روزهای تنهایی ام بیدار می شود همیشه فرار می کنم ...

¤ همیشه انسان نگرانی بوده ام . نه فقط برای خودم و طرز فکرم . برای همه ی کسانی که دوستشان داشته ام ... و همه ی کسانی که آرزو داشته ام دوستم داشته باشند !  

و این نگرانی ام گاهی دلیل داشته و گاهی بی دلیل بر روحم خنجر می زده !

مطمئنم من آدم خودخواهی هستم ... مطمئنم ...

 همه را برای خودم نمی خواهم بلکه بدتر از آن خودم را برای همه می خواهم و آنقدر گاهی از خودم به اطرافم تقسیم می کنم که چیزی از خودم برای خودم نمی ماند .

پ.ن : ...

پیشاپیش به احترام ۱۶ اسفند ... که متولد خواهم شد !






لطفا شما هم یک برش از کیک تولد من بخورین .
امسال از اینکه که متولد شدم واقعا خوشحالم



پ.ن : مسواک بعد از خوردن کیک ...
سعی می کنم این دو چیز رو فراموش نکنم .
مسواک + دلیل کبک خوردنم !