.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

تو ... دوباره

 
 
 
¤ به خودم گفتم « آخه زبون نفهم ، ابله ، بیچاره ،‌ کم عقل ! ، تو دلت برا خدا تنگ شده
نه برای اون نکبت بی شعور !
چرا دلتنگیت رو الکی به اون می چسبونی ...  خدا باهات قهر می کنه ها !
تو دیگه بزرگ شدی بچه ! دیگه نباید الکی الکی گریه کنی ... آدم باش ! »
اما مگه زبون آدم حالیم میشد !
 
اون لحظه بازم احساس کردم فقط جای تو خالیه و به خاطر این حماقت و زبون نفهمیم
آرزو کردم یکی بیاد و منو تا اونجا که جا دارم با چوب و چماق کتک بزنه
اونقدر که از درد بیهوش بشم و ازت متنفر بشم
اونقدر که جونم در بره و از شرت خلاص بشم ...
اما آرزوم که براورده نشد هیچ ... خوابم برد و دوباره خوابتو دیدم ... حس کردم واقعا جات خالیه !
 
پ.ن : ای لعنت به این خوابهای مزخرف ... لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت . لعنت .  ...
 
بازم بگم ؟‌

یا علی

 
 
 
¤ این روز بزرگ ، این عید گرامی و فرخنده ، بر همه مبارک باشه ...
امام علی (ع) : شادی مومن در چهره اوست، قدرت وی در دینش و اندوه او در دلش.        


امام علی(ع): کما تُعینُ تُعان           غررالحکم و دررالکلم، ح7209    
آن گونه که یاری می کنی، یاری می شوی. 

 

...

 

پ.ن : و اما حتما میدونید :

 

سایت امام علی (ع) (۱)

 

سایت امام علی (ع) (۲)

یادداشتی برای خدا

 

¤ خدایا ... دیر می آیم و زود از تو جواب خواسته ام
   همیشه همینطور بودم ... در مورد تو !

ولی تو خدایی ... از من دلگیر نمی شوی . چون می دونی که همیشه دوستت داشتم
چون می دونی انتهای همه ی فراموشی هایم بوده ای
چون می دانی روزهایی که با تو حرف می زنم ، فقط به خاطر اینه که
واقعا دلم برات تنگ شده !
 و به خاطر خودم ... !

چون می دانی تو را به خاطر خودت می خواهم ... نه به خاطر آنچه به من می دهی ...
البته برای این دلیل آخرم مثال نقض زیاد دیده ای !
بنده ها که جز تو امیدی ندارن ... نه‌؟

ولی دلیل محکمتری که برای مهربانیت دارم
غیر از آن نشانه ها
همان خدا بودن توست ...

اگر می خواستی با من قهر کنی که دیگه خدا نبودی !

¤ می دانم آدمی بوده ام که هیچ وقت به تو نگفتم < چشم > ...
هیچ وقت حرفت را گوش نداده ام و مثل کودکی ام از همه چیز گریزان بوده ام
از خودم ... از اطرافیانم ... از هویتم ... از واقعیتها ... از رابطه ها ... از ... از ... و شاید گاهی از تو !

میدانم تو مرا می بخشی ... بهتر بگویم ... خیلی امیدوارم که تو مرا ببخشی ... چون هیچ کس را به اندازه ی تو محرم نمی دانم
و به هیچ کس به اندازه ی تو امیدوار نیستم ...
گرچه نافرمان بوده ام و گستاخ !

¤ خدایا نذری می کنم برای اینکه کمکم کنی تا نذر هایم را ادا کنم ...
 خدایا دوستم داشته باش
خدایا دوستم داشته باش
خدایا دوستم داشته باش
خدایا دوستم داشته باش
خدایا دوستم داشته باش
خدایا دوستم داشته باش 
خدایا دوستم داشته باش
خدایا دوستم داشته باش
خدایا دوستم داشته باش
خدایا دوستم داشته باش 
مثل همان روزهای اول ...

پ.ن : /به کسی چه ... خدای خودمه !

شاهکاری دیگر از علیرضا عصار

 

¤ در جهان فرمان کوروش اولین منشور بود ...

ما از اصناف همان خونیم ... از آن ریشه ایم ،‌ پاسدار نام پاک پارس تا همیشه ایم ...

.

.

¤

وقتی که ایران هست ، خلیج یعنی فارس
تاریخ می لرزد از خشم قوم پارس
جز این اگر باشد ، خلیج آبی نیست
بی سایه ی ایران ، غیر از سرابی نیست
تا میهن کاوه ،تابوت ضحاک است
این سرزمین از هر اهریمنی پاک است
صدها هزار آرش جان در کمان دارند
تیری اگر کاریست این عاشقان دارند
وقتی هویت را در نام می جوید
هر بی نشان ناچار صد یاوه میگوید
چیزی که در صلح است از جنگ می خواهد
قدرت اصالت نیست، فرهنگ می خواهد

ما وارث کوروش، فرزند جمشیدیم
پیروز بی برده ، بت نپرستیدیم
ما ریشه ای دیرین در عشق و خون داریم
ما در شب تاریخ ، تا صبح بیداریم

پ.ن : یک عالمه احساس غرور / ...