.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

اینجا آخر خط نیست

 

¤ به شدت از تنهایی خودم می ترسم ...
و از ذهن شلوغ و سیاهی که روزهای تنهایی ام بیدار می شود همیشه فرار می کنم ...

¤ همیشه انسان نگرانی بوده ام . نه فقط برای خودم و طرز فکرم . برای همه ی کسانی که دوستشان داشته ام ... و همه ی کسانی که آرزو داشته ام دوستم داشته باشند !  

و این نگرانی ام گاهی دلیل داشته و گاهی بی دلیل بر روحم خنجر می زده !

مطمئنم من آدم خودخواهی هستم ... مطمئنم ...

 همه را برای خودم نمی خواهم بلکه بدتر از آن خودم را برای همه می خواهم و آنقدر گاهی از خودم به اطرافم تقسیم می کنم که چیزی از خودم برای خودم نمی ماند .

پ.ن : ...

نظرات 7 + ارسال نظر
ُSmm چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ

علی قطعه قطعه ...

سهیلا پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ http://jazireyeman.blogsky.com/

سلام
می فهمم چی میگی
گاهی فکر می کنم زندگی چیز خیلی سختیه
خیلی سختو پیچیده
منم با خیانت به روزم
خوشحال می شم بیای

فابیو پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ب.ظ

حرف جالبی بود. خیلیها این احساس رو تجربه کرند.
نمیدونم چی باید بگم
دلم گرفته !!!

بید مجنون جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ق.ظ http://from2008.blogsky.com

یعنی میگی منم خودخواهم ؟
یعنی اینکه خودتو واسه همه بخوای خودخواهیه ؟
یعنی داری خودتو به دیگران تحمیل میکنی ؟
حرفت خیلی خوب و عمیقه ولی کمی گیج کننده اس یعنی واسه من که یه تلنگر بود فکر میکردم که وقتی خودمو واسه دیگران میخوام یعنی به نوعی از خودگذشته ام

[ بدون نام ] جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:01 ق.ظ

این خودخوای نیست اسمش ایثاره مهربون

مریم جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ق.ظ http://b4u.blogsky.com

اتفاقا این خودخواهی نیست نهایت دیگر خواهیست چون با ارزشترین را که خودت هستی برای دیگران میخواهی...راستی اگه دوست داشتی یه سر به من بزن مصاحبه اختصاصی منو با شاهرخ بخون

Life جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ب.ظ

وقتی تمام زندگی ات صرف چشاندن چیزهای خوشمزه به دیگران شود، روزی می رسد که می بینی خودت مدتهاست هیچ نچشیده ای ، هیچ نپخته ای و طعم ها را فراموش کرده ای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد