.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

عشق

LovelyRose 


ای کاش حتی یک بار دیگر میدیدمت و چشمهایم را با اشک شوق میشستم .و به تو می گفتم :چشمها را باید شست.....
تو را آنگونه که هستی باید دید....با عیبهایت .. که فقط زیبایی بیش از حد است ...
کاش بار دیگر برایم حرف میزدی و از عیب هایم برایم میگفتی و از اینکه چرا دوستم نداری و من
باز جور دیگر میشنیدم
کاش میتوانستم دستانت را لمس کنم واز گرمی دستانت روح سردم را گرم کنم....
با یک نگاه مرا به زندان عشق فرستادی و قلبم را به زنجیر کشیدی ...
من به هر حال که باشم به تو میاندیشم و به معنای نگاهی بی عشق که تو بر من کردی ....

...............دوستت دارم................

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد جمعه 4 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:54 ب.ظ http://eghshoolaneh.persianblog.com

خیلی لذت بردم .....

موفق باشی همیشه نوشته هاتو میخونم ....

مرسی که به من سر زدی...
.::خوش باشی::.

محمد چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:34 ب.ظ http://eghshoolaneh.persianblog.com

هنوز اپدیت نکردی‌؟؟؟

ای بابا

گلرو شنبه 12 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:09 ب.ظ http://dokhtariazsavaheleeshgh.blogsky.com

به یاد مهربان ترین نگارنده ع ش ق
علی جان سلام مطلب قشنگتو خوندم خیلی زیبا نوشتی فقط یه نصیحت از من گوش کن و اونم اینه که آدما هیچ وقت تنها نیست همیشه خدا هست که از همه مهربون تره از همه یکرنگتره خدایی که خیلی دوستت داره همیشه شکرگذارش باش . موفق باشی و عاشق به امید دیداردر ضمن از کامنت قشنگتم ممنونم .......و خدا خواست که تو بیایی تا فرشته نجاتی باشی برای این دلِ کبود . با آمدنت همه چیز رنگ دیگری به خود گرفت . حتی آسمانی که کبودِ کبود بود , حالا صافِ صاف است .گفتم : "با تو دیگر این آسمان ، کبود نیست" . گفتی : "مطمئنی ؟" گفتم : "به جان تو" . گفتی : "پس آسمانی که کبود نیست حتماْ آبی ست و شاید آبیِ عشق" . حالا منم و تو و
یک دنیا آرزو و آینده ای که باید بسازیمَش . اکنون مائیم که با هم خواهیم ماند تا........

هستی سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:45 ب.ظ http://hastyehasty.persianblog.com

بی خیال اینهمه فکر و خیال شو.
دوست بدار و رها باش!
آدم واقعا تنهاست.
عشق هم بهانه ای است شاید که او را از تنهایی نجات دهد ؛او را از خودش برهاند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد