.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

با شما

سلام به شما دوستهایی که کم وبیش نوشته هام رو می خونید یا اولین باره که به من سر زدید .
از شمایی که میایید اینجا و نظر میدید خیلی خیلی تشکر میکنم و بدونید یکی یکی نظرهاتون رو با دقت میخونم و بهشون جواب میدم .برا هر نوشته ای تا حالا نظر دادید من جوابی رو پایین نظرتون گذاشتم .
از شمایی هم که میایی اینجا ونظر نمیدی خواهش میکنم از این به بعد چند ثانیه برای دلخوشی من هم که شده یه نظر بده وبدون خیلی برام ارزش داره .

همه شما  رو دوست دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:25 ب.ظ http://eghshoolaneh.persianblog.com

اول که آخ جون من اولی بودم ...
بعد که من همیشه بهت سر میزنم ...
اگر هم وقت کنم حتمن نظر میدم...

.:: موید باشی ::.

خیلی آقایی
.::خوش باشی::.

علی پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:28 ق.ظ http://30yasat.blogsky.com

سلام
خواستم دیشب پیغام بگذارم دلم نیامد. راستش اول تمام وب را خواندم بعد آمدم.
موفق باشی. در یک جاهایی با هم عقیده برابر داریم.
یا علی تا دیدار بعدی

ممنون که به من سر زدی
.::خوش باشی::.

الهام - بی نام پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:57 ب.ظ http://eligoli.blogsky.com

مرسی که به من سر زدی !
خیلی غمگینی . یه کم از شادی بنویس خودتم شاد میشیا

خوشال باشی.

شادی زمانی برای همه معنا داره که مشکل نداشته باشند
.::خوش باشی::.

حمید پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:28 ب.ظ

چیزی نمی گم فقط می گم
عالی بود
عالی بود
عالی بود



رامین دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:16 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد