.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

شاید ...

 

¤ و اما بزرگی برای هر کسی اندازه ای داره ! 
.
.
.
 و کار بزرگی که من می خواستم بکنم این بود که میخواستم .com.  بشم  ...

شاید به زودی ... 

نظرات 6 + ارسال نظر
من خودم و مسعود جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ق.ظ http://3tadoost.blogsky.com


مبارکه (:

یه آشنای غریب جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ب.ظ

؟

عاشق شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:28 ق.ظ http://aasheghe_eshgh.persianblog.com

بزرگی فقط خداوند را سزاوار است و بس.هر که در او حقیر گردد،بزرگی می یابد.و هر بزرگی در او حقیر میشود.
روح بسیار لطیفی داری.آره خدا واقعا مهربونه.و هیچکس مث خدا مهربون نیست.مهربونیشو با پوست و گوشت و استخونها و رگها یم، با تک تک سلولهای وجودم، با روحم حس کرده ام.
نمیدونم از کجا به وبلاگت رسیدم.اما شاید اون چیزی که منو سر وبلاگت میخ کرده س>الیه که از خدا پرسیده بودی.
راستش من عقیده دارم خدا هر لحظه با آدما حرف میزنه.پاسخ پیش از پرسش از روشهای اوست.
نمیدونم بالاخره اونشب خوابش رو دیدی یا نه؟نمیدونم حرفای منو جوابی از طرف اون میدونی یا نه؟
هیچکدوم مهم نیست.مهم اینه که -او=هو- تنها کسیه که همه ما رو اونجور که هستیم دوست داره و ما را با همه بدیها و خوبیهامون،با همه ضعفها و کاستیهامون دوست داره.
میدونی خدا چرا جهان را آفرید.عاشقی بود که بی وقفه عشق میورزید،و جهان را آفرید تا انوار بی نهایت عشقش رو به آن بتاباند.میدونی اسم وبلاگ من چیه؟
خداوند از سر عشق هستی را هست نمود.
در مورد عشق خدا به بنده هاش مینویسم.عشق الهی.
به هر حال من معتقدم که هیچ چیز تصادفی نیست و هیچ اتفاقی بی دلیل به وقوع نمی پیونده.
و امیدوارم این آغاز آشنایی ما با هم باشد.

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:19 ب.ظ

مزخرف

ساحل پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ

امیدوارم به آرزوی بزرگت برسی. ولی واقعا فکر می کنی بزرگترین آرزوت اینه؟ به این مساله بیشتر فکر کن.


با تشکر از شما

ساحل

ساحل پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ب.ظ

بازم بهت سر می زنم امید وارم مطالبت از اینکه هست عالی تر بشه .

ساحل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد