.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

سخنی با خدا

خدایا چقدر عاشق بودن سخت است
البته عاشق چیزی که دیگر نیست . عاشق کسی که دوستت ندارد .عاشق کسی که نمیداند دوستش داری . عاشق کسی که نمی توانی به او بگویی دوستت دارم و او را با تمام وجود در آغوشت بفشاری و.....
خدایا انگار توی این دنیا به این بزرگی کسی نمی داند  من هم هستم .من هم میتوانم دوست داشته باشم .من هم آدمم.

خدایا اصلا مرا  می شناسی؟؟؟یا تو هم مرا نمی بینی؟؟؟؟

من هم آدمم.

نظرات 2 + ارسال نظر
اردشیر یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 12:46 ق.ظ

ye bar zendeghi mikoni na bishtar..pas be on kasi ke dostesh dari bego ke dostesh dari.....be har sakhti shoude in kar ro bekoun...choun ye bar bishtar forsat nadari ke be in adam begi dostesh dari.....

mitoni..mage na

ئخقفثظش سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.partos.persianblog.com

از نوشته شما خیلی خوشم امد
خیلی زیبا بود بازم بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد