.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

چرا؟؟؟

سلام.....
نمی دونم چرا وقتی با اطرافیانم معاشرت دارم  من رو آدمی شاد و بیخیال تصور میکنن !!
هر جا بچه ها جشن تولد  یا مجلسی تشکیل میدن امکان نداره من رو دعوت نکن.ولی من اصلا از شلوغی متنفرم و اگه به میل خودم باشه نمیرم.
ولی با این حال اگه یه لحظه تنها بشم حتی تو ایستگاه اتوبوس اونقدر افسرده میشم که انگار  تمام  غمهای دنیا رو رو سر من بدبخت خالی کردن.
آخه چرا من اینجوری ام ؟؟
چرا اینقدر باید بد بخت باشم که همه رو میخندونم الا خودم رو؟؟
چرا همه من رو یه آدم شاد میدونن الا خودم؟؟
چرا همه چیز برام تکراری شده ؟؟
چرا همه چیزایی که به نظر همه خنده دار میآد به نظر من اصلا خنده دار نیست ؟؟
چرا همه خنده هام باید فقط رو صورتم نقش ببنده وقلبم افسرده باشه؟؟
چرا .....

امیدوارم هیچکس تو دنیا مثل من نباشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
اردشیر یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 12:52 ق.ظ

salam... aval begham ke man baraye 3 ta az harfat( dar jam) nazar dadam ....aglab ham dardo del nakardam va naghd kardam...
haminja begham ke bebakhshid...,nemikhastam narahatet konam ya barat del besozounam...shayad fagat mikhastam ke ye iyedeye jadid behet bedam...shayad.
..................................................
amma in neveshte:

chera agar shad nisti mizari digaran intouri tasavor konan?

khon ..khodet bash..shad nisti majbor nisti bekhandi...

ye lahze tanha bash va begzar afsordeghi biyad soraghet ta key mikhay azash farar kouni...

.........................................

bazam bebakhshid agar ba in nazaratam azyatet kardam.....

be har hal to khodet oza ro behtar az harki midoni...shayad man biroun ghodam va daram migam lengesh koun...Shayad.

bazam migam...mitoni

ardeshir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد