.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

دفتر زندگی

از امروز یه تصمیم بزرگ گرفتم :تصمیم گرفتم همه اشکالات زندگیم رو تو یه دفتر بنویسم  روزی۱۰دقیقه برا این کار گذاشتم تا در آینده بچه من دیگه مشکلات من رو نداشته باشه.
آخه چرا باید یه جوون مثل من تو بعضی از موارد زندگی محدود باشه؟
چرا نباید علت اصلی محدودیت رو بدونه و همیشه یه مشت بهانه که اصلا از دونستنش راضی نمیشه  علت محدودیتهاش بدونه ؟؟
من همه اینها رو مینویسم و بعدا می دم  به بچه خودم که اون هم در مورد بچه خودش رعایت کنه؟
اگه بزرگترها این تصمیمم رو بفهمن مسخره ام می کنند پس لطفا افراد زیر۱۸ سال این رو بخونند و من رو راهنماییم کنن!

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام - بی نام پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:54 ب.ظ http://eligoli.blogsky.com

من چون بالای ۱۸ سالم بود نخوندمش اصــــــــــــــــــــــــــــلن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد