.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

به یاد م.ص که از اینجا خسته شد و پر کشید ...


هیچ وقت فکرشو نمی کردم ...
هنوزم باورم نمیشه ....
دروغه ....
هنوزم فکر میکنم :
« اون جنازه ای که تو قبر گذاشتن تو نبودی ... »
آخه چطور دلت اومد ...
رفتی ...
ای رفیق نیمه راه !!

نظرات 2 + ارسال نظر
نینی پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:57 ب.ظ

خدا رحمتش کنه. همیشه خدا خوبها رو زودتر میبره....
دلم برات خیلی تنگ شده.

امیر جمعه 20 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:34 ب.ظ http://dardeshgh.blogsky.com

سلام دوستم....خوبی...امروز من خیلی دلم گرفته بود...دیدم بهترین راه اینه که بنویسم...نشستم یه دل سیر درد عشقمو تو وبلاگ نوشتم....ممنون میشم بهم سر بزنی...نظرتم برام مهم....یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد