.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

آغازی برای جور دیگر نوشتن !

 

¤ آغازی برای جور دیگر نوشتن را از همینجا کلید می زنم ... /
برای خودم هم عجیب شده ام !

انسان اگر می فهمید
با خود اینگونه می گفت :‌

چرخ بر هم زنم ارغیر مرادم گردد
من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک

و این نهایت اعتماد به نفس و شهامت است که در وجودت متولد شده !
البته برای اینگونه فکر کردن به کمک کسی نیاز داریم که از جنس ما نباشد /

¤ ولی چرا نمی توانیم و گاهی یادمان می رود اینگونه باشیم و اینگونه فکر کنیم
تنها دلیلی که می بینم این آیه است که :

آنگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد، به یاد من باش که من همیشه به یاد توام. 
                                                                                                                                          *(منبعش رو اینجا نوشته بودم اما انگار اشتباه نوشته بودم ممنون کامی)

¤ خدا را در عمل فراموش نکردن کار بزرگیست / این حرف رو از روی تجربه میزنم ...

پ.ن: امضا: آدمی از جنس آدم بدهای پشیمان

نظرات 3 + ارسال نظر
cami پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ق.ظ

avalin jomleye naghd shode ke zibaish inghadr bozorg bood ke dar vahle aval naraftam soraghe in fekr ke agar zamane masih kopy right bood chi mshod...
na vaghean ghashang bood jomle va tahte tasiram gharar dad........rasti khubi?

cami پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:16 ق.ظ

naghd na naghl

یه آدم خسته از همه چیزو همه کس به جز پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:40 ب.ظ http://hamon 6 ta

باید بگم اگر می فهمید...! و مشکل بیشتر ما انسانها شاید این باشه که نمی فهمیم...!
یا شاید خودمونو میزنیم به نفهمی....!
...!
...!
...!
آره خدا را در عمل فراموش نکردن کار بزرگیست ! اما بیشتر ما آدما فقط از خدا حرف می زنیم و با اینا همه حرف بازم کارای اشتباه زیادی میکنیم...!
!...
زندگی هنر نقاشی کردن است بدون استفاده از پاک کن سعی کن همیشه طوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی نیازی به پاک کن نداشته باشی

امضا : ...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد