.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

هنوز حرفای ناگفته دارم ... گوش کن !

¤ ماه تولدم ... اسفند ٬ چه غریب به استقبالت می آیم ...
می دانم آنچه باید بر فراز اعتقاداتم حفظ می کردم زیر پا له کردم !

و آن هدیه ای که باید برای جسمم بدست می آوردم ، هنوز نگرفته ... ! از دست دادم

 

پ.ن :من خیلی گم شده ام ...

من خیلی بچه شده ام ...

آنقدر زیاد که احساس می کنم / ||///| ... ــــــــ‌ کسی بر جنازه ام گریه نخواهد کرد !

نظرات 5 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.alifallah.blogsky.com

سلام
وبلاگ بسیار زیبایی دارین و پیشاپیش تولدتون رو تبریک میگم

...خدایا!
به که واگذارم می‌کنی؟
به سوی که می‌فرستی‌ام؟
به سوی آشنایان و نزدیکان؟ تا از من ببرند و روی بگردانند؛
یا به سوی غریبان و غریبه‌گان تا گره در ابرو بیافکنند و مرا از خویش برانند؟
یا به سوی آنان که ضعف مرا می‌خواهند و خواری‌ام را طلب می‌کنند؟
... من به سوی دیگران دست دراز کنم؟ در حالی که خدای من تویی و تویی کارساز و زمامدار من.
...ای توشه و توان سختی‌هایم!
ای همدم تنهایی‌هایم!
ای فریادرس غم‌ها و غصه‌هایم!
ای ولی نعمت‌هایم‌!
...ای پشت و پناهم در هجوم بی‌رحم مشکلات!
ای مونس و مأمن و یاورم در کنج عزلت و تنهایی و بی‌کسی! ای تنها امید و پناهگاهم در محاصره اندوه و غربت و خستگی! ای کسی که هر چه دارم از توست و از کرامت بی‌انتهای تو!
...تو پناهگاه منی؛
تو کهف منی؛
تو مأمن منی؛
وقتی که راه‌ها و مذهب‌ها با همه فراخی‌شان مرا به عجز می‌کشانند و زمین با همه وسعتش، بر من تنگی می‌کند، و...
...اگر نبود رحمت تو، بی‌تردید من از هلاک‌شدگان بودم
و اگر نبود محبت تو، بی‌شک سقوط و نابودی تنها پیش‌روی من می‌شد.

نینی جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:44 ب.ظ

یاسی جونم تولدت مبارک عزیزم .
دلم برات تنگ شده .

من خودم و مسعود شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 ب.ظ http://3tadoost

مبارک باشه (:

فابیو - دوست قدیمی یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام
خوبی یاس عزیز
گاهی اوقات نمیفهمم چی میگی برای همین نظری نمیدم !
همچنان خواننده مطالب عالیت هستم !
دنیای عجیبی هستش !
ولی یاد خدا همیشه ارامش دهنده هست
شاد باشی عزیز

ُSmm یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:05 ق.ظ http://http:/

علی جوون :
ایشالا حالاحالا ها سایت از سر زنو بچت کم نشه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد