.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

رویا هایی که به حقیقت پیوست

 

¤ من فقط و فقط به ترتیب آنچه یادم می آید مینویسم نه به ترتیب اهمیت که در حقیقت همه ی شما برایم با اهمیت هستید و البته دوست داشتنی / ... .

¤ این گوشه ی دنج ... که گاهی نینی عزیزم ( پگاه)  میاد و گرد گیریش می کنه و برام از خودش می نویسه و از اینکه چطور مشکلات زندگیش رو درب و داغون می کنه  و به من هر لحظه چیزای جدید یاد می ده ، بهترین جاست برای من تا خودم رو رک و راست نقد کنم / به خودم طعنه بزنم / با خودم درد دل کنم و از خودم بنویسم .

اینجا جاییه که گاهی یاس سفید عزیزم ٬ پرستوی وب نویس و نکته بین هم گاهی بالای آسمونش پرواز می کنه و من از سایه ی پرستویی که روی گلبرگهای یاسم می افته میفهمم که چقدر با ارزشم و به خودم افتخار میکنم که حرفهای یاس سفید رو می خونم  !

اینجا جاییه که مسعود عزیز ،‌ خوش اخلاق ، خونگرم و بسیار دوست داشتنی وب نویس ( سه تا دوست ) گاهی ازش تعریف می کنه و من می فهمم که این گوشه ی دنج رو خیلی باید دوست داشته باشم و به خودم می گویم :

جانا به خرابات آی تا لذت جان بینی ... جان را چه خوشی باشد بی صحبت جانانه

و اینجا همان خرابات من است /

¤ جاییست که من با حمیدرضا حسینی عزیز آشنا شدم و از تک تک حرفهاش لذت بردم / ...

¤ و من اینهمه انسان بزرگوار رو پیدا کردم ... / رضوان عزیز رو پیدا کردم که حرفهاش خیلی آشنا بود و بزرگترین امیدها رو میشد توی حرفهاش پیدا کرد و خیلی زود به هم نزدیک شدیم و خیلی به شخصیتش علاقمند شدم  /

¤ و اینجا جاییست که خدا از روز ازل برای من آفریده بود تا به دور از همه چیز باهاش گپ بزنم و براش از امیدها و بیم هام بگویم بدون هیچ محدودیت و هیچ رسم خاصی !

ادامه دارد ...

نظرات 3 + ارسال نظر
من خودم و مسعود جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ب.ظ http://3tadoost

شرمنده کردین (;

نینی شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ق.ظ

یاسی جونم چه عجب !!!۱
کلی نگران شدخ بودم :) دوست دارم خیای زیاد . از خدا ممنونم تو رو بهم داد .

رضوان یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ http://dosetdaram6ta.blogsky.com

شیشه دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست. این دل ما با نگاهی سرد پر پر میشود!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد