.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

حس بی حسی

 

¤ داشتن احساس درست نسبت به هر چیز
کمک می کند تا تصمیم درستی نسبت به آن چیز یا آن رفتار بگیریم !
و داشتن احساس درست
مهارتیست که خانواده باید به انسان تزریق میکرد ...
 
¤ باید یاد میگرفتم دقیقا کی باید احساس تنهایی کنم ، کی احساس خوشبختی ، کی احساس دلتنگی بکنم و کی احساس غرور و ...
 
برای من که همه ی احساسات زندگی ام قاطی پاتی شده
فقط خانواده ام ( ویا شاید اصلا) مقصر نیست ...
 
مقصر ، لحظاتیست که که هیچ احساسی ندارم !
درست مثل الان که میتوانم احساس خوشبختی بکنم ولی هیچ احساسی ندارم !
 
پ.ن : وقتی سرخط نوشته ای رو توی ذهنم گم کنم ... عجیب خواب آلود می شوم
نظرات 3 + ارسال نظر
عارفه یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ب.ظ

باهات موافقم ما خیلی از حس ها رو یاد نگرفتیم منم خیلی از وقتا توی شرایطی که باید خوشحال باشم یا ناراحت یا بترسم یا خیلی موقعیت های دیگه هیچ حسی ندارم باید تمرین کنیم...!

الناز سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ق.ظ http://mesleelnaz

سلام یاس جونم .....
خیلی دلم برات تنگ شده بود....من هم گاهی احساساتم رو قاطی میکنم
راستی عزیز دلم من در وبلاگ جدیدم به نام قطره منتظرتم...اون جا هم بیا عزیزم...
qatre.blogsky.com
این کامنت رو دیدی پاکش کن .....!!!!!

نینی چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:06 ب.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد