.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

عاشقانه Nام

 

¤ از اینکه نیستی / هیچ کس نمی فهمد من غمگینم / ...
هیچ کس نمی فهمد زندگی ام سخت می گذرد .

خلوت های من پر شده از نبودن تو / نه نه ... پر شده از غصه ی نبودن تو ...

میدانم زندگی تو هم همانقدر تلخ است که زندگی من 
و هر دوی ما به یک اندازه مغروریم .
آنقدر که راضی به کشتن آرامش خلوت هایمان شده ایم .

 

پ.ن: تو / ... معمایی که هنوز نتوانستم صورت مسئله اش را پاک کنم .

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ http://raveshetazkieehaghighi.blogsky.com

سلام
www.falundafapersian.org

fabio چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام یاس عزیز
خوبی ؟!
چه خبرا ؟؟ امروز یه دفعه یادت افتادم ! نمیدونم یه دفعه دیدم خیلی وقاه بهت سر نزدم.
همیشه شاد باشی . با اینکه هیچی ازت نمیدونم ولی دوست دارم ! تو آدم جالب و دوست داشتنی هستی

شاد باشی یاس عزیز ! همیشه شاد و سپید و عاشق

نینی یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ

چه عح‌ــــــــــــب عزیرم ... نمی تونم بنویسم . بوسسسس . :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد