.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

سرفصل اعتراض

 
 
 
¤ برای اتحاد عقیده ها هیچ راهی نیست ، چون همه ی ما فرزندان تضادیم !
اساس انسان بر تضاد بنا شده ...
بخشی از خدا و بخشی از لجن !
روحی متعالی و جسمی یک بار مصرف ...
شاید مقصر همه ی جنگها خدا باشد که ما را متضاد آفریده / ...
 
پ.ن: من و تو تضادمان ، فقط در یک دندگی توست عزیزم ...
 
نظرات 8 + ارسال نظر
My Name is Nobody!! چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ب.ظ

روز به روز بر عشقم به وبلاگتون بیشتر میشه...
امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشی..

مرا ببخش می دانم که عفوت بیشتر از آن است که من طلب بخشش کنم.

می پرستمت ای معبود جاودان من!

در دنیایی که نا ملایمات بیداد می کند من دلی قرص دارم چون تو خدایی دارم. در دنیایی که ریا رورویی دروغ تندیس هایی شدند برای ما نت به صداقت و پاکی

تو دلگرم می شوم .

معبودم حال عجیبی دارم تو را می بینم تو را در آواز پرندگان در غرش ابرها در بارش باران. غرورت را حس می کنم وقتی به کوههایت می نگرم. به سخاوتت

می رسم هر گاه دریا را می بینم.

به بزرگیت رسیدم به عظمتت. پس نگذار این حال خواستنی از من گرفته شود!

خدایا مرا به جز خود به کسی وا مگذار.

عارفه پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ب.ظ

نمیدونم امکانش هست یه روز این "من" و "تو" ها "ما"بشه یا نه؟

My Name is Nobody پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام ... اگه یه پست مرتبط با امام عصر (عج) بذاری واقعا ممنونت میشم...

My Name is Nobody پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ق.ظ

از ترس این نامحرما

اسمتم من نمی آرم

روی زبونم دیگه

واست ترانه ندارم

آخه میترسم از اینا

شاید یه روزی فهمیدن

اون وقت بین من تو گل

دیوار سنگی کشیدن

بذار این عشق من و تو

توی دل من بمونه

عشق من و تو قصه شه

واسه همیشه بمونه

بذار که عشق من و تو

یه راز باقی بمونه

آخر قصه یه جوری

راوی بهم میرسونه

afshin سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ب.ظ http://afshinbigdark.blogfa.com

khob bod

My Name is Nobody چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ق.ظ

وقتی خواستم زندگی کنم راهم را بستند

وقتی خواستم ستایش کنم گفتند خرافات است

وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است

وقتی گریستم گفتند بهانه است

وقتی خندیدم گفتند دیوانه است

دنیا را نگه دارید می خواهم پیاده شوم....

نینی دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:35 ق.ظ

یاسکم و کجایی ؟؟؟؟؟؟

تست گرایشات معنوی و ماورایی شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ب.ظ

تست گرایشات معنوی و ماورایی
1. اغلب احساس می‌کنم با مردم اطرافم نسبتی دارم، به گونه‌ای که هیچ جدایی بین ما وجود ندارد.

2. به وقایعی که در زندگی اتفاق می‌افتند ولی توجیه علمی ندارند بسیار علاقمندم.

3. اغلب حالتی شبیه به بینش های غیرمترقبه و یا شهودی و غیر منتظره را به خصوص هنگامی که در حال استراحت هستم، تجربه کرده‌ام.

4. دارای حس ششم خوبی هستم و گاه می‌دانم چه چیزی اتفاق خواهد افتاد.

...

برای دریافت این تست به گروپ http://groups.yahoo.com/group/Asraremavara مراجعه نمایید.
پست بعدی ما «اسرار ماورایی روزه» است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد