.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

سرپناه

¤ وقتی می فهمم
اینکه من کی هستم برای دیگران مهمتر است تا خودم !
به لحظات تنهاییم در غروبهای پاییزی /
که همین روزها خواهند رسید ، حسودی ام می شود .
 
¤ من هنوز ماندگار نشده ام ، و اگر همین الان بمیرم
تمام شده ام /...
می خواستم بگویم
دروغ است خنده های یک مرد تمام شدنی  
 
 
 
 
پ.ن : ... / .../.../.../.../...
نظرات 2 + ارسال نظر
پیام چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ق.ظ http://khater.blogsky.com/

سلام خوبین شما وبلاگ خیلی زیابای دارین خوشم اومد عالیه کارتون به خصوص دست نوشته هاتون به منم یه سری بزنید خوشحال میشم موفق باشید یا علی خداحافظ.

غزال چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ق.ظ http://ww.ghnf.blogsky.com

سلام خوبین؟من تازه واردم.دوست دارم نظزتونو راجع به وبلاگم بگید شما کارتون حرف نداره.نوشتهی خودتونه؟ اگه توی لینک دوستاتون منم بذارید خوشحال میشم شاید به خاطر شما به منم سری بزنن.راستی یه بحث عادلانه توی وبلاگمه دوست دارم بیاین نظرتون برام مهمه.جا نمونی ها .منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد