.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

اتفاقی که بالاخره افتاد

دو روز بود که پلکم می پرید و من منتظر شروعت بودم !

و بالاخره شروع شدی !

نظرات 3 + ارسال نظر
یاشار چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

اگه منظور شروع ۲۰۰۸ باشه که مام منتظرش بودیم
اما به گمونم شما یه کم بیشتر از ما منتظرش بودین که پلکتونم می پریده

تازه یه خبر بد هم براتون دارم
منم متولد شدم
سر بزنید خوشحال می شم

فابیو چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام یاس جون.
خوبی
سا نو میلادی مبارک
چه برف نازی میاد

فابیوی عزیزم سال نوی شما هم مبارک ... وبلاگ نویسی رو هم انگار کنار گذاشتی ... اگه نه لطفا آدرس وبلاگتو بزار ...

ولی من هنوز برف ندیدم ! هر چی میاد بارونه ... که البته من عاشق بارونم ...

موفق باشی دوست عزیزم

ُُُSmm یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ب.ظ

بیا با هم شروع کنیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد