.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

ما آدمکهای اسباب بازی ...




¤ امیدوار نیستی ؟ دلیلش را توجیهاتی می آوری که همه از نظر من حل شدنی و بی منطق هست ! و من فقط توی دلم می خندم که چقدر ساده ای ... شایدم کمی احمق !

¤ دلیلی برای ماندن نمی بینی ؟ آهای ، پس چرا من مانده ام ؟ درست در نقاط اوج گرفتن زندگی ام پدرم بزرگترین ریسک زندگی اش را میکند و من مثل خ...ر توی گل می مانم ... ! که سنگ صبور بی طاقت ناخلف خانواده منم ... !

¤ وای آدمها چقدر متفاوت شده اند با هم ... اینهمه شغل اینهمه فکر اینهمه فرمول اینهمه سبک برای زندگی اینهمه راه برای غذا نخوردن خانواده دور هم ، اینهمه دلیل برای دیر آمدن و زود رفتن ؟! اینهمه جبر برای دوری از همدیگر ، اینهمه روزمرگی تمام نشدنی و... اینها همان عذابی نیست که خدا وعده اش را میداد ؟؟


¤ داشتم فکر می کردم من از ماشینها چقدر متنفرم ، از کامپیوتر چقدر بی زارم ، چقدر از تلفن همراه خاطره بد دارم و چقدر آدمهایی که با تلفن همراهشان ور میرن غمگین به نظر میرسند ...



¤ و خدا هم دلش می گیره ...

نظرات 4 + ارسال نظر
حمیدرضا حسینی جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام دوست خوب من / نمی دانستم که در بلاگفا هم هستید / موفق باشید.

★ هدا خانم گل ★ یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ق.ظ

★ هدا خانم گل ★ یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سهلاممم

چطوری یا بهترتری؟! :) .. مرسی که سر زدی .. ببخشین من دانشگام شروع شده و داره کچلم میکنه بخداااااااااااااااااااااااااا :(( میخوام خودمو بکشم از بس که سخته ! ...

راستی این متنت خیلی ناز بود ... :* بازم بنویس و خبرم کن :) .:.

خیلی گلی ...

یه سر بیا .. هوای دلم برفیه .. منتظرتممممم دوست جووونم

قربونت برم

روزات برفی :)
. . . .

یاس وحشی یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام آقای حسینی عزیز ...

لینک وبلاگتون دقیقا مثل چگونگی حضور من توی بلاگفا هست .

خیلی جالب و هوشمندانه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد