.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

اعترافنامه !

من اعتراف نمی کردم .

.

پیشترها اعتراف برایم غیرممکن بود !
کم کم از غیرممکن به سخت تنزل کرد ...
و کمی بیشتر که گذشت ، از سخت به اکنون من .

.

 اکنون برای خودم هزاران بار اعتراف کرده ام و برای دیگران صدها هزار بار ...

.

آدم رازداری بوده ام برای دیگران ... نه برای خودم ... و این خیانت بزرگی بوده از من به من !

.

پ.ن : خدایا چگونه خیانت هایم را خواهم بخشید .

نظرات 1 + ارسال نظر
francesco چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:55 ب.ظ http://parsicloob.blogsky.com

سلام چطوری؟
اعترافهای تکان دهندهای بود!
مواظب خودت باش
بیا ازاین طرفا!!!!!!!!!!!!!
واسه تبادل لینک موافقی؟
لینکت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد