.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

.:: یاس وحشی ::.

برگی از طبیعت انسان

الهم عجل لولیک الفرج

دل تنگ هستم / وقتی درب طلایی خانه اش را می گشودند
چشمانم را بستم !
عظمتی که بر گردش طواف می کنیم و به سمتش نماز میبریم /
خانه ایست تهی / پر از پیچیدگی یا سادگی و روانی ؟! / که ره گم نشود !

و او فقط با زبان خودش / زبان دل های خواب آلود ما حرف می زند
راه را نشان میدهد /
و عشقی که به ما بخشیده را میان همه ی این صف ها
مساواتش را عینیت می بخشد که اگر نمی فهمیم / ببینیم

.

.

.

چه سرزمینیست برای فهمیدن .

که مقصر تمام تقصیرها
خود خودمان هستیم

.

نظرات 9 + ارسال نظر
oko.ir یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

نینی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ق.ظ

قبول باشه عزیزم ....

یاس وحشی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ق.ظ

نینی عزیزم / یادت بودم خیلی زیاد / خیلی / برات دعا کردم / نماز خوندم / امیدوارم موفق بشی

میثم چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 ق.ظ http://www.meysammosavi.blogfa.com

ای ازعشق پاک من همواره مست

من تو را آسان نیاوردم به دست

بارها این کودک احساس من

زیر باران های اشک من نشست

دردل آتش نشستن کار آسانی نبود

راه رابراشک بستن کارآسانی نبود

با غروری هم قدو بالای بام آسمان

بارها درخودشکستن کارآسانی نبود

بارها این دل به جرم عاشقی ...

زیر سنگینی بار غم شکست

" من تو را آسان نیاوردم به دست "

در به دست آوردنت بردباریها شده

بیقراریها شده٬شب زنده داریها شده

در به دست آوردنت پایداریها شده

با ظلم و جور روزگار سازگاریها شده

ای از عشق پاک من همواره مست

من تو را آسان نیاورم به دست !...

من تو را آسان ...

من تو را ...



نه!نرو!صبر کن قرارمان این نبود باید سکه بیندازیم اگر شیر آمد:تردید نکن که دوستت

دارم اگر خط آمد:مطمئن باش دوستدارت هستم .....صبر کن سکه بیندازیم اگر

دوستت نداشتم.....آن وقت برو


همیشه تنهای تو....

شروین پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ق.ظ

سلام دوست عزیز

وبلاگ زیباو جذابی دارید

منتظر حضور سبزتان هستم


مطرب عشق عجب سازونوائی دارد

نقش هر نغمه که زد راه به جائی دارد

عالم از ناله عشاق مبادا خالی

که خوش آهنگ و فرح بخش صدائی دارد




ازحضرت حافظ شیرازی

بدرود

حمیدرضا جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.Elector.33ir.com

همیشه شیفته ی اون بودم که چه قشنگ با کلمات روی احساسات بازی می کنی .
این بار هم یکی دیگش .

واسه همیشه ازت ممنون.

دل شکسته شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ق.ظ http://www.gladiator70.blogfa.com

سلام
مطلب زیبایی بود

یاسر شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ق.ظ http://saheb-delan.blogfa.com

_______________%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__سلام_%%
________%%_________%%%
_______%%___من اپم___%%%
______%%______زود بیا_____%%
_____%%_______منتظرم_____%%
_____%%_________________%%
_____%%%________________%%
______%%_____________ __%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%

نینی شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 ق.ظ

فدات بشم من . مرسیییییی !!!!

دلم تنگ شده برات ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد